dimecres, 2 de setembre del 2015

Popurri Bandes Sonores Acció, "Orquestra de Portàtils de l'Omsi"

Hola de nou a tots/es,

ja s'ha acabat l'estiu i comença el nou curs.

Espero que hagi anat molt bé i tingueu les piles carregades perquè jo torno a tope i amb moltes ganes de continuar amb els projectes engegats i també de crear-ne de nous, jeje.

Abans d'acabar el curs us vaig explicar com vam crear l'Orquestra de Portàtils de l'Omsi i tenia pendent ensenyar-vos el resultat final de la gravació en ESTRICTE DIRECTE que vam fer el 4 de juny de 2015 amb "l'Orquestra de Portàtils de l'Omsi", formada pels grups de música i informàtica de 4t d'ESO, dirigida per mi mateix i filmat i editat per Carles Pascual.

Espero que us agradi el projecte, perquè ja tinc fet el nou arranjament per començar a treballar aquest curs!!!



Si et planteges iniciar la teva pròpia Orquestra de Portàtils, em sembla fantàstic!!!


SUBSCRIU-TE a NetiClariNet i t'enviaré GRATIS els àudios, la partitura, el midi i un ebook on t'explico com he fet servir aquest material a les meves classes.

Pots fer-ho servir d'inspiració, utilitzar-ho igual que he fet jo o modificar-ho a partir de l'arixiu MIDI.


Espero els vostres comentaris!!!!



1 comentari: